sjuuunde april

ännu en dag i mitt liv, och ännu en dag närmare studenten!

ser att det är lite fint väder ute, lite molnigt kanske .. (jag har persinnerna nedragna så jag gissa bara)
termometern på datorn visar 9 grader, det är ju inte direkt ett stort hurra.

uschfan det är redan onsdag, snart börja skolan igen.
men visst, efter påsk går det ju aaaallllltiiiiid fort! (;

jag vill ha 55 matchningar idag/inatt om det skulle gå bra? :O

har även märkt jag fortfarande gå ner rasande i vikt, jag förstår ingeeeenting!
för nån vecka sen vägde jag kanske 59,3 eller nåt .. alldeles lagom för mig!
idag väger jag 54,3?!!!!!!!!!!!!!! - och vad har jag gjort? jag har ätit mer än nånsin för jag ville inte tappa mer i vikt när den stod på typ 56 sist, kladdkaka, kakor, godis, läsk, mat mat mat .. vad händer?!

gillar inte läget just nu, inte ett skit. .. nästan 53 kilo? det vägde man typ i 7an eller nåt, hahah.
de är ju en sjukt äcklig siffra i mina ögon/öron, vem fan vill väga som en fjäder när man nästan är 20 år?
pinsamt värre.
- nu ska jag ut och äta frukost, en fet jäääävla frukost.

jag vet många kommer tänka: FAN gnäller hon om? hon får ju gå ner i vikt, det är allas tjejers dröm.
INTE MIN! jag stör mig på folk som bantar när dom väger 55 typ, hade jag velat banta hade jag väl varit glad över mina 54 kilo, men jag vill inte, har inte gjort ett dugg för att tappa nästan 7 kilo på knappt 1 månad.
Malins diet: ett glas cola om dagen, thai/kina mat en gång i veckan, kladdkaka på jekyll &hyde lite då&då, choklad varje dag, godis godis och så annan mat  såsom spagetti, kött, potatis osv.

(fick mitt addvanced pack idag med, woohooowww, hade kunnat matchat med 7 familjer innan dess (; )

Kommentarer
Postat av: Sara

jaså! hur verkar dom då? :)

2010-04-07 @ 14:13:54
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Therese

Tja, det är din åsikt :) Jag håller inte alls med. Som sagt, det finns inget större utbud av saker att hitta på här, men å andra sidan blir det vad man gör det till. Om folk slutade åka iväg och handla tillexempel, och började stödja ronnbys affärer kanske det hade kommit hit fler. Känns inte som man ska klaga på staden när man inte gör något själv för att förbättra den :)

2010-04-07 @ 14:27:44
URL: http://theresese.blogg.se/
Postat av: Lollo

Texas är 7 timmar efter.

Haha, min vikt ligger på 53 nu, snart 52 och jag tycker fortfarande att det finns alldeles för mycket fett av att ta på mig, hah :B

2010-04-07 @ 16:16:16
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Tinde

Tänk på att äta MAT! det är det som är det viktiga. godis och sånt får dig att gå upp i vikt ja men har du svårt för att gå upp så är MAT. stora portioner och regelbundet :) glöm inte ordentliga mellanmål!

2010-04-07 @ 20:51:05
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback