sista april.

så ont i magen, så illamående och så yr, ser typ suddigt.
fan är detta? - det är ju valborg!

hoppas innerligt att det gå över efter lite vila, massa vatten och mat.
blir nog förfest inne i karlskrona också isf, DOCK kom jag precis på att jag missat systemet? när fan stänger dom idag? ........... hihi kl 18:00 såg jag nu (y)

imorgon är det maj, och vad kan vi säga då? JOOO - nästa månad ta vi studenten (;

tjockis: vad kostade det där tbc grejen?
jag: 300 typ.
tjockis: aha, fick du dom ifrån?!
(tänkte till lite och kände att fan, snart säger han nåt cpigt som vanligt)
jag: jag har väl fan egna pengar?
tjockis: nejnej inte så jag menar, utan att jag ska ju betala det .. har ju lovat att betala allt om du ska till usa.

observera att han sa allting! NÖÖJD, alla mina sparpengar sitter inte i sjön.
men dom ska sparas ändå, jag känner tjockis och förvåna mig inte om han en dag säger jag få betala allt själv

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, och det hade jag fått!! :D Åh det känns så himla bra! Har precis fått mail ifrån värdmamman nu också :D

2010-04-30 @ 17:39:45
URL: http://emmabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback