Samtal med New York

guuuuu vad frågor och jag var nog inte så jävla kunnig att svara på allt, haha!
hon frågade om någon olycka nånsin hänt med ett barn när jag var i närheten och hur jag reagerade då?
det har aldrig hänt en olycka när jag har varit i närheten, men det kändes som hon VERKLIGEN ville ha en olycka typ, haha.

grejen var att det låter som en bra familjen, vi pratade inte så länge, för hon hade typ sånthär "20 minuters pengar kort att ringa för" - ni förstår vad jag menar ;P - hon sa att,"jag gillar verkligen dig, men ska prata med några fler i veckan, så kanske vi kan skypa till helgen osv"

But i dont know, 4åringen var FORTFARANDE INTEEEEEEE pott-tränad?! hur kan man inte vara det vid 4 årsålder.

we'll seeeee  we'll seeeeee!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Min 4-åring var inte heller pottränad när jag kom. Han slutade med blöja när han var 4,5 år, och de för att han troligtvis skämdes för att han hade blöja (jag fick inte vara i närheten av honom när han bajsat så jag slapp byta hans blöja). Så tyvärr är det inte ovanligt. Amerikaner vill inte pusha sina barn utan de tror att barnen slutar med blöja när de är redo... Dock finns det "normala" amerikaner som pottränar barnen när det är dags!

2010-04-06 @ 19:31:39
URL: http://kickiass.blogg.se/
Postat av: Marie

Inte pottränad 4 åring :| Låter väldigt jobbigt...

2010-04-06 @ 19:33:20
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Men vad är det här med amerikaner?! - De måste ju pottträna ungarna! Men jag hoppas ju på en familj i chicaago ;P



Hi, synd med chicago familjen, men det går fler tåg - och måste säga att jag tycker att du har ett tålamod som inte går av för hackor - hade varit heeelt stirrig om jag gått och väntat på matcher som dig :D

2010-04-06 @ 20:23:31
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Marie

vilket jävla mög haha, hur fan ska jag klara mig.. !

2010-04-06 @ 20:58:09
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback