not stay at home .. but yeah, stay at home.

såhär var det ja, mamman har inget jobb, däremot så är hon volontär på en skola = hon får ingen lön, vilket betyder att hon då stå som a stay at home mom .. men hon är på skolan på dagarna och vissa möten på kvällarna.
däremot hjälper hon till att köra ungarna hit och dit till olika aktiviteter (om hon hinner)
så ja, hon jobbar (typ) ...

man får ju även se ett schema med det här placemant packet, I like it (y)
måndagar börja jag klockan 14:00 och tisdagar till fredagar är det från klockan 15:00 (; alltså slipper jag gå upp på morgonen, haha! kommer jag ifs göra ändå, jag ska inte bli fet, så här ska det tränas!

men mamman hade bara skrivit ett schema lite sådär för att au pair in amerika skulle bli nöjda typ och att de skulle kunna ha nåt att gå efter ... vilket är super, jag ville ha en flexibel familj, och det fick jag, så allt kan ändras (:


nu har matchen börjat, Barcelona - Inter, så jag ska hoppa till kojjs, äta mina ostbågar, dricka min gooooda cola.
och däcka, imorgon är det sovmorgon <3 jag älskar livet just nu (: HEJA INTER !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback