me loooves april!

2 april idag och solen lyser klarblått, 10 grader ute och vår porsche har kommit ut.

min kväll spenderades med sara och sofia.
körde automatare för andra gången i mitt liv (; detni!

Sofia: vi kan ju ta en fika imorgon.
Sara: absolut, när ska du till din pappa?
Sofia: inte förens kvällen.
Jag: ni vet att ni båda ska på påskmiddag va?
Sara: JAAA jag ska ju till farmor vid två.
Sofia: visstfan, jag ska till mormor vid två!
Sara: vad skulle vi gjort utan dig malin?
Jag: säg det, säg det!

JAG HAR KOLLEN på min iq befriade vänner! (:
själv ska jag på påskmiddag kl 1, en timme dit .. ska hoppa in i duschen nu.
vem fan äter kl 1? but suuuuure, jag har ändås inte ätit frukost! ;P

om några dagar kan vi säga att det bara är två månader kvar till studenten!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Men ring dit på tisdag och fråga?

Det är ingen viktigt i den, du kan läsa alla papper på ditt konto som du har med SI. Typ dom här stegen om hur det går till.



Japp, CC suger så jääävla rejält och nu kommer jag få åka mycket billigare också så det är ju mycket bättre :B

2010-04-02 @ 12:04:01
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag har typ ångrat mig att jag valde dom.. men nu är det ingen idé att byta tyvärr :)

2010-04-02 @ 14:22:02
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag var på språkresa med dom för några år sedan och personalen var hur bra som helst så det var inget att tveka om. Hade bara hört om CC då och hade hört mycket negativt om dom. Man är ju efterklok ;)

2010-04-02 @ 17:28:38
URL: http://evelinaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback