Matchning nummer 9, 10, 11 & 12.




HERREEEGUUUUDD DÅ!!!

1. Philadelphia familj med 3 barn, 6,8 och 10 år.
2. Florida familj med två barn, 8 månader och två år - nothanks!
3. Californien familj med två barn 1,2 år - niixxen.
4. New Jersey familjen med 3 barn 1,2,3 år .. nejnej.

jag förstår ingenting, men den enda vettiga är Philadelphia familjen .. men ändå inte.
Illinois familjen är top1 än så länge (: - vill inte ha småttingar, vilket bara ingick här nästan, haha.

nu är det strålande väder, så här ska det ut och hoppa runt.
satt i uterummet igår, kika ner mot fotbollsplanen och VAD SER JAG?! två björkträd har slagit ut ...
och grannens stora träd också, men den slå alltid ut först av allt, men åh så fintfintfint!



ikväll kl 7 ringer Illinois mamman (a) ska skriva ner ett par frågor!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Jiippie! Vad roligt, längtar nu som attan för att se vad det leder!



Oh, herregud vilken matchningsfeest, fast kanske ingen jättebra sådan, men ändå lite matcher:D Kul att läsa och se i alla fall!

2010-04-14 @ 10:43:08
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Louise

skojjar du?! FYRA matchningar på en gång!? :O :D Sjukt kul asså! californiafamiljen hade vairt helt okej för min del asså, jag gillar småbarn :) Du måste ha gjort en riktigt bra ansökan asså, får ju matchningar hela tiden!! vad ska man göra för att få det så? ;)

2010-04-14 @ 10:50:40
Postat av: marie

oh my god :D Jävlar vad matcher!!!! synd bara att ingen var så bra ;) bara platserna dock :D

2010-04-14 @ 12:06:56
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åååh, den andra familjen skulle jag vilja ha! :D

2010-04-14 @ 20:25:23
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Louise

Kom o tänka på en sak nu när ja kollade igenom dina matchningar, för både familj 2, 3 och möjligtvis 4 skulle jag älska! Har du 200 timmar med småbarn? måste man ha det om man vill ha små barn? jag vill ha småbarn!! :P

2010-04-29 @ 19:57:00
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback