Matchning nummer 8

KAN NI TÄNKA ER?! mot Illinois igen (;
denna gången, 40 min från Chicago Downtown och därmed 20 min från Sigrid (; haha

fyra barn, tre tjejer på 15, 13 och 10 år, och en kille på 8.
alla spelade fotboll, alla spelade ishockey, dom hade hundar osvosv!

och nu kände jag för första gången att Michigan familjen var absolut inte rätt.
för idag kände jag - FAN VAD KUL MED MÅNGA BARN, EN STOOOOR FAMILJ! och mycket idrott.
men vi får se, kanske inte alls är nåt sen och dom kanske tycker jag suger .... haha

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul med en ny match! :D Hoppas att ni kommer passa.

2010-04-13 @ 21:08:45
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sigrid

JAAA :D



Kulkulkul! Hade en känsla när jag gick in på bloggen idag, tänkte nuu kommer det finnas en match, och se där! Ihhh, jag vill, jag vill att detta ska vara rätt match!



Jag tror Illinois är en sportintresserad stat, för jag är också intresserad av sport :D Nu är jag exalterad, hopppppppaaaas!

2010-04-14 @ 08:07:11
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback