matchning nummer 14, haha?

Chicago mamman har ju inte klickat in ännu att jag ska till dom till au pair in america.
Så inatt fick jag en ny familj, men tur att den inte alls passade mig, en tjej på 5 som hade down syndrom, en kille på 10 OCH 17 som bodde hemma :s (vill inte ha en kille som är nästan lika gammal runt mig) haha.
bodde i Vermont ... så får skriva ett fint litet mail till dom om att jag redan matchat (:

mamman skulle skicka mig lite bilder på huset/rummet
och det idag, eller ja ikväll för min del och även meddela au pair in america (:
hoppas hon hinner det, vill inte ha fler familjer nu, för det känns lite konstigt.

på tisdag kommer tjockis (pappa) hem, dom åker buss imorgon från spanien, ta väl 34 timmar eller vad det är (:

annars är jag också galet glad att http://sigridiusa.blogg.se/ och jag kommer bo så himla nära varandra!!
tror min värdmamma sa det är sådär 20 min dit (: så skoj att vi började prata innan någon av oss ens matchat med sin familj, jag tror inte ens jag var godkänd? haha
(hade velat att det stod Sigrid där, ist för hennes hela blogg-länk, men vettifan hur man gör, haha, jag klickade på infoga namn, men de sket sig ju)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Okej, vad konstigt. Men det kan ju vara så att det är så många som åker den 21 Juni efter man har slutat skolan så de ville att hon skulle åka i Juli istället för där kanske det inte var lika många som skulle åka, än.



Okej, det låter ju också bra :) Jag får ju tyvärr inte min 13e månad, men min familj reser mycket så jag får mer än 2 veckors semester och jag behöver inte följa med om jag inte vill och kan då därför göra egna resor. :)

2010-04-18 @ 09:04:20
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback