matchning nummer 13.

jag hinner inte ladda upp bild, det är ju snart skola för min del, så ni får tänka er.
New York, ni vet alla vad det ligger (: 15 min från Manhattan.

3 barn, på 6,7 och 8. jävla jämnt dom tryckte ut dom ungarna (: haha.
verka vara en SUPER trevlig familj, dom har vovve, katter, fåglar och fan vet allt!
och hunden dom har, är den hunden jag ALLTID velat ha, jävla sammanträffande :P haha.

hon tjatade hela tiden om att min pojkvän får komma, och vänner, det är super viktigt osv.
även att ha mycket vänner över osv (you can bring whole sweden if you want to, haha), beskrev mitt rum och vad ungarna gillar = sport.
dom skulle alla gå skolan från 8-3 till hösten iaf. (mamman jobba inom Fashion?  och jag kan lova er att hon ser INTE ut att vara 45, mer 25 haha, coolt. pappan har en advokat firma)

men vi får se, hon ville ringa och ja, det ska hon väl få - hon skrev även - jag skicka med en bild på mig, så du vet vem du prata med, åh sött (: hah .. just nu hoppas jag ju på familjen i Chicago.
men jag kan ju säga att denna har jag också en bra magkänsla över, We'll see.
plus att jag skulle åka i Juli med denna, det kändes mycket bättre ... men det blir såklart inte det "avgörande" beslutet, jag kan åka i December om det är så, men Juli känns bra.

sen fick jag ju mail från AIFS .. och såhär stod det.

Parent 1 Name: ***
Parent 2 Name: ***
City, State: PELHAM, NEW YORK
Gender and Age of Children: <b

haha?

Kommentarer
Postat av: Tinde

gud vad kul! Satsa på NJ så vi kan ses ;)

2010-04-16 @ 07:28:17
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: Louise

jag fattar inte hur du får så många matchningar! Fast du verkar ju va en väldigt härlig person så det är ju antagligen inte så konstigt. men jag börjar bli avis nu ;) tss

2010-04-16 @ 12:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback