Lyyyyccckaa!

i mitt rum har jag en ytterdörr, .. alltså har jag också en dörrmatta från den dörren, även ett skoställ.
igår när anna kommer in, missa hon hela dörrmattan, och hennes skor ställer hon vid soffan i mitt rum?
när anton kommer (en timme senare) går inte han en cm utanför dörrmattan ...
jag trodde det brukade vara tvärtom? haha. SÅ idag ska jag damsuga för anna ha dragit in ett kilo grus i mitt rum (:

ska kila bort till min geeeekiga pojkvän, det var ju ett tag sedan jag fick slå på honom!
lite halv tråkigt väder, men ska dra ut honom på en runda, behöver röra på sig!

och inatt mina vänner, åker tjockis till Spanien, en vecka och spela golf.
FÖRSTÅR NI MITT LYCKORUS?! ... en heeeeeeeeeeel vecka med bara mamma (;
det är så bra, så bra, denna veckan blir nice! - inte nog med att vi börja slappt efter lovet.
Tisdag - ledig, onsdag - ledig, och tooooorsdag - ledig, HIHIHIHIH!

anton, jag och anna (vi ser inte ut såhär annars, JAG LOOOVAR)

 

Viggo Ottosson, min prins!
tur att bilden är svartvit, den färgiga är han helt blå i ansiktet.
(bilden är tagen efter hans sjunde operation)
och idag har killen inga hål i hjärtat eller hål i lungorna.
han repade sig bra (:

Kommentarer
Postat av: therese

OJ, FYRA?! då går man ju till och med på toa själv. Haha, det var nog bra att det inte blev de familjen.. :P

2010-04-09 @ 12:38:37
URL: http://theresese.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det går väl lite sådär. Jag har väntat på referenspapper jättelänge. Men nu har jag äntligen fått dom. Ska försöka få iväg alla papper nu i dagarna så att det blir fart på det hela. Måste ju komma iväg i sommar. :)

Hur går det för dig?

2010-04-09 @ 16:34:51
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback