it will all be over soon.

jag är dödstrött och tror jag börja bli smått sjuk.
jag sover ALDRIG och jag menar aldrig, okejrå. jag behöver max 2-3 timmar sömn varje natt.
men denna veckan har jag praktiskt taget däckat kl 10 varje kväll och varit heeeeelt slut och nu är kl halv 12 och jag är helt död, hade kunnat somna direkt, så ska när som hoppa ner i min gosiga säng och se på Ensam Hemma, som sagt så spelas ju Ensam Hemma in i Winnetka, där jag kommer bo i ett år, så klart jag måste titta på den då (a)

satt precis och tänkte på att jag tror att Maj kommer bli den hektiskaste månaden iår.

den 6 Maj har vi biovisning, den 7 maj har vi redovisning, den 10 maj redovisning, den 11 maj hälsoundersökning
den 12 maj psykologiprov, den 17 maj åker jag till Ullared, den 18 maj har jag redovisning, den 19 maj åker jag till Stockholm, den 20 maj på kvällen åker jag hem från stockholm (förhoppningsvis hunnit med ambassaden), den 24 maj har jag redovisning, den 27 maj sätts betygen - men april är som sagt inte slut.
den 26 april har jag prov, den 27 april ta jag tbc test, 3 timmar senare har jag redovisning, den 30 april kolla jag mitt tbc.

men för mig spelar det ingen roll, ni kan trycka in 5 prov till .. jag hade klarat av dom också.
för om lite mer än en månad ta vi studenten, och INGEN kan få mig att bli deppig, jag är AS TAGGGAD!!!!

den 27 maj ska jag pusta ut, den 27 maj är allt över ... den 27 maj har vi gjort våra år i skolbänken.

- men det kommer bli tomt, att lämna min fina mediaklass, jag har inte en enda gång varit skoltrött under dessa 3 åren pga dom ... men det vankas nya äventyr, för min del det fetaste äventyret (;
jag trodde denna dagen aldrig skulle kännas så nära, men ändå så långt bort, jag kan fortfarande inte tror att det är vi 91or som ska ta studenten, vi har ju alltid kommit tillbaka efter sommaren? .. men det är snart över, allting kommer snart att vara borta, när sommaren är slut kommer inte vi att komma tillbaka - vem kommer att skaffa 5 barn? vem kommer att bo utomlands, vem fastnade hemma hos mamma/pappa, vem pluggade röven av sig? vem kommer gifta sig och få svensson liv ... det känns som om vi fortfarande är 13 år och börjat på högstadiet .. men om 47 dar sparkas vi ut .. 47 dar.


perfekt låt just nu, lyssna på den! nu är det snart vår tur.

Mediaklassen, iaf en bit av den

vi åkte till Öland och spelade in en brat-film. (vi är stockholmare (; )

mysiga grilldagar ute i brunnsparken

vi övernattar i annas stuga, försöker bryta arm iaf.

vi spelar in ännu en film, ute i skogen, JAA vi är troll och nåt annat äckligt

Ännu en film, ute på nån konstig Ö ut mot Karlshamn.

ES07 ska ta studenten och det är snart ...
och nu märkte jag att mitt nässpray stå hos fredrik btw, det är ju helvete också!
bör ha nåt annat här någonstans.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha, ja seriöst, ibland börjar man ju undra !! ;P



Håller verkligen med! Känner helt sjukt att det är 91orna som går ut nu. Jag har nog inte riktigt förstått det än, även om man har fixat studentmössa, klänning och allting. Det är ju snart, den dagen man har väntat på. Kommer fortfarande ihåg när jag var nio år och sa: "Om tio år tar jag studenten". Haha.. Och nu är det om tio år, sjukt, galet men så himla underbart !! :D

2010-04-25 @ 10:27:15
URL: http://nathaliesbloggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback