Högskolan!

har precis gjort mina val till högskolan (som jag förhoppningsvis inte ska läsa iaf) haha.

1. Journalistik och multimedia 180hp - Stockholms universitet.
2. Sports Coaching 180hp - Göteborgs universitet.
3. Media Management 180hp - Kalmar universitet.
4. Journalistik och medieproduktion 180hp - Kalmar universitet.
5. Journalistprogramet 180hp - Sundsvall Universitet.
6. Idrottsvetenskapligt program, Sport Management 180hp - Malmö högskola
7. Coaching och Sport management, idrottsvetenskapligt program 180 hp - Växjö universitet.
8. Tränaprogramet Inriktning fotboll 180hp - Örebro universitet.
9. Journalist och TV-produktion i nya medier 180hp - Luleå tekniska universitet.
10. Tränarskap med inriktning mot fotboll 30hp - Högskolan i Halmstad.

tycker jag har en rätt bra följande röd tråd, jag vill bli sportjournalist (man kan inte läsa sport på journalist linjen direkt) därför valde jag sports coaching osv .. man får ta sig en liten omväg för att komma dit man vill ibland (:
såhär ser det ut åtminstone, jag har behörighet för allting, frågan är om jag kommer in och hur många som söker.
ska bli kul att se i Juli (:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Nejdå hoppet är ju inte ute än. Långt ifrån! och 4 dagar är ju inte så mycket. Jag hade ungefär 1 vecka mellan mina olika matcher. Fast du är ju mer bortskämd med att dom ska komma snabbt. ;) Vissa får ju 20 matchingar innan det blir rätt. Jga hade ju bara tur att hitta min på den 2:a. :)

2010-04-12 @ 16:23:05
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Veronika

Sv: Mm jag hade också en familj som egentligen var nästan perfekt, men det var min första familj och jag trodde att nån ännu bättre kunde komma, och så bodde de i chicago vilket inte lockade så mycket, så det blev ett nej, ibland ångrar jag det och ibland inte! Men nu har jag haft 9 matcher så snart får den rätta familjen gärna komma! Åker du med SI? Jag har anmält mig hos CC oxå så snart är jag i matchning med dem oxå!

2010-04-12 @ 17:18:37
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Sigrid

För det första, detta kan vi ju glömma, lätt att du kommer att åka!



För det andra, du kan titta på fotboll i USA, du ska, och om det går så kler, åka den 6 juli, det hade ju varit sååå bra! Vet att jag inte väger upp hela Vm, men en liten bit ;P höh

2010-04-12 @ 19:13:28
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Haha, tror du inte att det blir lite svårt att gå igenom 56 matcher per dag? :P haha! Nej man du kan ju få 3 om dagen i alla fall.

Ja jag hade jätte tur har jag insett nu i efterhand, när jag har märkt att många matchas med hur många familjer som helst. Men som du säger, din familj kommer snart också. :D Och häldre att man väntar och får den rätta familj än bara tar en som låter lite halvbra.

2010-04-12 @ 22:29:42
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback