ge mig solen!

måndag idag 5 april, imorgon börja lovet.
ska bli riktigt skönt, för tjockis jobbar, mamma jobbar och jocke åker hem idag, SÅ SKÖNT SÅ SKÖNT!

men han kommer igen nästa helg, åh. sen får vi inte se honom förens min student (y)

idag ska jag slappa, (det kommer säkert att brytas) - varje gång jag ska slappa så gör jag nånting sen iaf.
men IDAG ska jag slappa och mysa med mig själv, ta en fet dusch och njuta ... man få göra det när vädret suger röv! ska visst bli åska sen också, fint!

jag har även funderat på att sluta med nässpray inatt.

i 5 år har jag dagligen tagit nässpray, min näsa gör lite ont nu, så fundera på att skippa de.
vi får väl se hur jag genomlider denna natt, förhoppningsvis med lite sömn.

Dagens humör: jorå, lite segt pga vädret.
Dagens borde: duscha!
Dagens frisyr: tovigt och flåtigt.
Dagens klädsel: mjukisar och kofta.
Dagens planer: duscha ..... köra hem till sara och lämna ett papper.
Dagens längtan: usa ... always
Dagens fundering: när slå alla löv på träden ut?
Dagens tråkigaste: min familj
Dagens personer: ingen just nu, precis vaknat juuuu
Dagens roliga: mjällby möter gävle.
Dagens låt: ingen aning just nu
Dagens händelser: frukosten än så länge du ..
Dagens saknad: sommar, solen, över 20 grader, gräset, träden, blommorna osv.
Dagens vill ha: en SOL!
Dagens köp: inte ett skit
Dagens mat: frukost, stekt ägg och rostat bröd.
Dagens kärlek: Criminal minds, ska jag kika på nu!

BTW!! har ni sätt världens coolaste grej som Firefox har btw? (personas gallery for firefox) kan ni googla.
och så kan man välja en bakgrunds bild till internet alltså .. just nu har jag Skylinen över Manhattan.
krävs att ni har mozilla firefox nu (;

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är också nässprays missbrukare. Fast jag har bara använt det konstant i lite mindre än 2 år. Men ända sen jag var typ 10 har jag blivit beroende och fått slutat, börjat och slutat. :P men nu håller jag på att avvänja mig, och det är INTE kul! Jag kör på att jag bara sprutar nässpray i höger och försöker avvänja vänster nässborre. Men det går inge bra. Sen har jag köpt ett såntdär "mint-stift" från apoteket, Olbas Inhalator heter det. Det hjälper liiiite också. :P

2010-04-05 @ 13:12:39
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahah lovely! :D

2010-04-05 @ 17:38:36
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Låterbra! Men vad sa hon - hade du till gång till bil, för de skulle väl gå bra ? Har d snackat med henne i tele - jag är helt off - har varit borta från intrenet i 4 dagar nu.. har en del att ta igen!!1

2010-04-05 @ 18:03:31
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha jaa, hoppas på det! Hur går det med familjen i Chicago (den senaste av dem då, haha!)??

2010-04-05 @ 21:09:32
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback