frriiiday and 4 months.

Friday baby, FRIIIDAAAYY! - OCCCH 4 månader till jag sitter på ett plan till New york (;

Naturkunskaps prov kunde nog gått mycket bättre, däremot inte mycket sämre.
vi får se vad det blir, tur att jag ha andra starka VGn som väger upp detta suttiga provet.

gjorde ju som sagt nytt pass igår, så det trilla väl in på polishuset på tisdag kanske, förhoppningsvis.
vill kunna ladda upp det väldigt snart och sen boka tid för Visum.
jag åker nämligen till Stockholm med min klass den 19/20 maj .. och hur perfekt vore inte det att fixa en tid kanske den 20 maj? lite seeeent att boka tid så snart kanske, men förhoppningsvis kanske dom har EN plats den dagen åtminstone, men det vore ju inte min tur det (; så jag får nog ta mig en tripp till sthlm i sommar iaf, haha.

tbc-test gör jag inne på sjukhuset för den lilla recusen har inte lilla kallinge, så åka in dit den 27 april (på tisdag) HOPPAS FAN passet kommit då, åker inte in till Karlskrona TRE gånger (det är en BRA bit att ligga och köra nämligen), sen även den 30 april, för att kolla så jag inte ha tbc, så jävla komplicerat alltså :P ..
hälsoundersökning gör jag 11 Maj också, kl 14:00 .... skönt, nu slipper jag ordna och dona med den skiten (:

I helgen ska jag plugga, huhm! det känner jag igen .. stort Konst-prov på måndag.
jag hatar konst!!! iaf den konsten vi alltid få läsa om ... men det ska gå!
ska äta taccos som en riktig tjockis ikväll!!! (:

och polisen och rektorn samlade alla 3or i aulan idag för snack om att man får inte dricka på vissa gator runt skolan från den 1 maj och till den 11 Juni, hahahah! att dom ska ha vakter varje vecka i juni som kolla alkoholtester om vi dricker osv .. sen stå det att de kolla i kyrkan innan vi gå in också, så jag tänkte ju bha slänga till en fråga, om Champangefrukost, om man dricker där och dom inte släpper in en i kyrkan?
: då tror han att jag menar jag SKA supa i kyrkan? .. orkade inte ens ta om frågan :P haha

Kommentarer
Postat av: Evelina

Gud vad löjligt att ha vakter :P På studenten dricker nästan alla, that's it!

2010-04-23 @ 13:56:23
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jaaa så skönt känns det! Hoppas bara allt går bra imorn.



Haha tror de sa sådär på vår skola med men inget hände :P Iofs gick jag på JB och det är ju slappaste skolan ever. Men fan vad korkat att han inte fattade frågan om champagnefrukosten haha. Koorkad. Drick där ändå, du kommer nog in iaf!

2010-04-23 @ 17:14:52
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback