fiiin fiin dag!

torsdagen bjöd på en fin dag!

sofia plockade upp mig DIREKT efter jag kommit ur duschen, lyssna på detta hörrni!
jag duschade, .. 12:30 kommer jag ur duschen, sofia ringer och fråga vad vi ska göra.
hon säger hon ändås är i bilen och kan plocka upp mig, jag svara yeees (10 minuter ta det från stan till mitt hem)
Jag hinner alltså då, förna håret, plocka ur en full diskmaskin, sminka mig, klä på mig och pilla lite vid datorn ...
på 10 minuter, är jag kuuuuungen? (;

tog mig en fet kladdkaka på andra våningen, sen gick vi upp till sofia, satt på hennes ballkong och åt lite till! (;
var ju suuuper fint väder och lagom varmt att sitta ute och njuta av solen!

nu ikväll har anna och anton(även kallad fluufffff) varit här, och jag kan lova er att fluff gör sitt namn rättvisa.
vilket jävla hår killen hade idag alltså! haha ... blev harry potter och godis ätande.
åh vad jag hoppas på att sista filmen är SÅ BRAA! även om det kommer bli två filmer, uppdelade alltså av sista sjunde boken.

varit så jääävla trött hela dagen, knappt orkat stå upp!
så nu ska jag krypa ner i min säng och se på Bones, anna har berättat LITEEEE smaskiga detaljer som kanske kommer hända snart med Zack, det verka RIKTIGT spännande och jag är så sugen på att se allt det just nu!
BTW:!!!!!!!!! är det nån som vet om bones och booth blir tsm någon jävla gång?! vilken säsong isf?

fundera på om jag ska köpa bones säsong 3 eller Criminal minds säsong 3.
alltså jag har precis köpt minds, två stycken, 180 kr var. BILLIGT!
nu är ju trean as billig också och vem vet hur länge det håller? samtidigt som jag är mer snuskigt sugen på Bones trean som däremot kosta 450 kronor ..... Cdon och jag, best buudddies!
dom älskar mina pengar.

Kommentarer
Postat av: Tinde

det känns bra! Vet i princip inget än men de ska ringa på måndag :) får se efter det! Själv, nåt nytt?

2010-04-09 @ 09:42:09
URL: http://theadventuresoftinde.blogg.se/
Postat av: sigrid

Tack och lov! Men det kommer säääkert ngn annan fin familj! Eller det kan vi ju hoppas på! Som bor granne med the s family (min familj), höhö!



Nä, ihelgen blir det matchningsfeest ?!

2010-04-09 @ 10:12:16
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilka funderingar du har kring dessa tv serier!! ;D

2010-04-09 @ 11:04:07
URL: http://sofieharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback