FAAAAN !!!


det var det stora mötet.
United mot Chelsea.
Sir alex mot ancelotti.
på old trafford.

vad händer? en urusel match, ett mål på OFFSIDE!!!! från chelseas sida.
jag hatar när domare ska dömma en match när dom inte ens ser!
en solklar offside och DET visar även reprisen ... det skulle ha varit 1-1 .. 1 jävla mål.
1-2 till sat-asen ... och vi får skämmas ... Utan rooney, utan Owen.

och vinner arsenal sin match som börja om 10 minuter är det ju kört.
är tabellen avgjord nu eller? är det slut nu?
är säsongen över? har chelsea vunnit? med två poäng upp till chelsea är det kanske kört?
dom måste förlora, vi måste vinna alla! ...

vad händer nu? tre år irad har vi vunnit, så vad händer med Sir alex nu?
ska han sluta sitt jobb, världens bästa tränare?! ....

jag är less, så less ... vi måste vinna premier league. detta funkar INTE.
detta kommer man få höra länge också .. min bror är hemma, arsenalfan och vinner dom ikväll, kommer jag få höra det ännu mer.

FAN ROOONEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback