ambassaden?

jag har en fråga!
min kompis uppe i stockholm ta studenten den 2 Juni, hon vill jag ska komma, jag vill komma osv!
frågan är ju bara om jag isf kan få tid på ambassaden den typ 1 juni eller nåt, eller där runt omkring liksom)
för det är inte as kul att åka upp fler gånger, (tänker på pengar nu)
om jag ändås säger jag ska upp, så borde dom ju kunna lyckas med det ... kanske!?
någon som gjort så? - jag slänger iväg ett mail till mina polare på SI iaf och kolla läget (;
(läste däremot Lollos sida nyss, att det fanns typ en tid i Juni?) JÄVLA OSIS isf ... jag får väl åka två ggr då kanske ... eller inte, We'll see, pappa får pröjsa isf.

hade varit så nice att se Nacka strand mediagymnasie ta studenten (; och festa med deras studentskiva och fan vet vad 08orna gör där uppe (; sen har jag inte sätt emma sen november .. känns lite på tiden nu!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fanns bara den 30 Juni på ambassaden när man ska boka tid.

Men det kan ju ändra sig längre fram, men det tror jag inte.

2010-04-15 @ 14:15:00
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja i Maj fanns det, men då kan inte jag göra mitt eftersom jag jobbar.

2010-04-15 @ 16:33:08
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback