27 april

07:59 kom en sköterska.
08:00 är jag färdig med testet ... kändes onödigt att åka in, menmen!
känns nog onödigare att åka in på fredag igen och passet hade inte kommit "/ kommer säkert vid lunch eller nåt.
få ta det på fredag iaf.


stööööör mig som fan på familjens au pair, haha!

det är precis som hon är sur så in i helvete på att dom valde miig som deeras au pair, för hon svara inte på frågor, hon gnällller mest hela tiden på skit saker, för 2-3 veckor sen frågade jag om hon kunde besrkiva rummet, och typ en typiskt dag för henne och vad hon gör när hon är ledig och sådär, hon svara iinte på det .. så i helgen skickade jag ett litet Fb-mail, .. och hon är ju inloggad, hon svara på allla andras föruutom till mitt liksom :P
hade jag varit hon och familjen skulle haft en ny au pair, hade jag verkligen velat att dom valde en bra en och sådär :P

(jag har mina skäl till varför vissa ord få extra bokstäver)


(Uppdatering - kl 09:01 fick jag sms om att passet kommit till polisen ;)))))) !!!! KUNDE JU FAN VÄNTAT DÅ)

Kommentarer
Postat av: marie

Jag har samma problem som dig, med den nuvarande au pairen... :( skittråkigt. Typ vill inte prata med en och är jättesur... man bah VA? Är din tysk?

2010-04-27 @ 10:58:04
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Louise

haha ja men det är ju ett bra sätt att va otrogen på iaf ;)

Börjar känna nu att det vore väldigt roligt med en ÄNNU yngre unge, på knappt ett år typ!! haha jag kommer på fler o fler krav..



surt med passet, har du långt till stan eller?

2010-04-27 @ 11:00:26
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: sigrid

Ha, vilkemn bitterfitta till au pair då! KNAAS!



Vad har din familj för ras på hunden? Stor eller liden? Klart vi måste hitta ett uteställe som gäller för 19 åriga svenska tjejer :D



Bra med designen, bara så man får ett hum att du fått familj och placering :D

2010-04-27 @ 11:03:46
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hejsan :D, vad görs :)?

2010-04-27 @ 11:58:05
URL: http://controella.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Nej jag tyckte inte heller det, men jag har fått höra av ett det var ju helt galet gjort av mig att tackat ja till familjen utan att ha sett bilder av mitt rum och huset innan. Jag tycker absolut inte det gjorde så mycket att jag inte sett bilder för än nu. Men du ska också få bilder skickade snart va? :)

Precis, man kan ju alltid köpa till lite små grejer om rummet är "omysigt". :P

2010-04-27 @ 14:04:08
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback