26 april

bloggdesignen är färdig, däremot VÄGRA den komma in, bli bara en vit ruta typ.
förstår ingenting .. så antonpanton ska sätta in den ikväll, han bruka förstår det där (;

min värdmamma skrev att dom haft as tråkigt väder med regn osv, så hon inte hade kunnat ta nån bild, men första soliga dagen som dyker upp så skulle hon ut och fota, sen skickade hon lite College jag kunde ta, eller klasser sådär, och huuuujeda mig vad svårt det är att förstå, haha! måste typ ha massa koder osv.

provet idag gick väl sådär, blev ju inte direkt prov, man fick skriva mycket eget.
Projektredovisning imorgon, jag tänker inte ens öva in något i skallen, för när jag väl stå där framme så hitta jag på allting då .. improvisera lite.
även TBC test imorgon, hoppas passet ha kommit då också.

BTW! någon som sätt min plånbok? den är ju borta igeeeeeeeeeen!

har verkligen inte tid med det, för jag ska in till stan och fika nu, och framför allt måste jag köra imorgon = körkort.

26 april, varit 19 i 3 månader, alltså 9 månader tills jag blir 20. 4 månader tills jag anländer till min värdfamilj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback