15 april.

solig dag idag igen, lite kyligt, men sol åtminstone (;

aupairen har fortf inte svarat, mamman kanske sa till henne att dissa mig efter vårt samtal "/ haha.
fast ifs så sa hon att både hon och pappan jobbade till efter bädd-dags igår så igår hade au pairen mycket att göra visst, kan ju varit att hon var trött? - annars lita vi inte på de där tyskarna (; trots allt dom som fixade andra världskriget! haha

är så jävla sugen på att äta på jekyll&hyde till middag, och sara ha inte pengar på mobilen, så måste åka upp till hennes apu-plats, fråga där, sen antar jag hon slutar sent typ :s och sofia är sjuk .. lagom skojsigt!

Ikväll är det Studentfest på Jekyll&hyde mina vänner, 50 kronor inträde, utklädning: Jungel-tema!!!

varför ska jag jämt vara ledig när alla andra gå i skolan? det är sinnesjukt tråkigt.
speciellt när sara alltid är ledig torsdagar, men inte nu för hon ska ha sin trrrrrråååkiga apu "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback