1 april!

min bror är hemma, faktiskt riktigt roligt.
snackat en hel del skit och skvaller som ronneby kan erbjuda (det är endel ändå)

kina mat har det blivit också, men mitt smakade lite konstigt :s nästa vecka är nog godare, haha!

min vita fula bil jag fick i januari ska säljas btw, nån tusenlapp kan vi väl knapra ihop för den?
så min andra vita fina bil kommer ut nu istället (: tjockis tyckte det var onödigt att jag har två bilar, och det är det ju.
och såklart valde jag den vita fina bilen, även om det regna in och fläkten är sönder.
men det skall fixas, klart jag inte säljer Cabben, nooowaaay-

legat ute i solen med sara hela dagen, stekt på riktigt ordenligt och den första mjukglassen är köpt!
om 30 min ska jag köra in mamma till stan, sen dra jag bort till sara igen!

imorgon väntas ett påskbord, på lördag blir det ett till - ska rulla iväg sen!

och det är ju fan APRIL IDAG! vår vår vår vår ... mina fräkna har kommit fram, jag älskar det
malin + fräkna = sommar!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tror inte jag kan få några matchningar under helgerna för sts jobbar nog inte då:)

2010-04-01 @ 18:45:59
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Haha, jag skulle väl säga att jag är lite halvintresserad. Det började med att jag såg alla matcher med svenskalandslaget. Sen blev det att jag började kolla på andra matcher med min fotbolls intresseradde lillebror för att kunna se på Zlatan. :P Jag är aldrig så upprörd som när jag ser på fotboll. Största delen av tiden hoppas jag att typ alla andra spelare i motståndarlaget ska bryta benen och få röttkort typ. :P Jag tycker fortfarande att det är rätt åt den där i Arsenal som skötstraffen och fick ont i benen. :P

2010-04-02 @ 01:35:09
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback