ledig onsdag!

spenderat min fina kväll med en ännu finare fredrik.
och med idol, var väl två jag gillade ... menmen!

imorgon är jag som sagt ledig, har en del saker jag SKA göra.

- jag ska leta efter mina nycklar, har inte sätt dom på två dagar ( dom ligger nånstans i rummet, är rätt säker )
- jag ska städa mitt rum, damsuga är ett måste nu alltså.
- ska nog gå upp till dagiset
- ska sova ut riktigt ordentligt, ( jag vakna väl ändå runt 9 ) hoppas det är ruggigt väder på morgonen.
- ska försöka slänga iväg lite mail om jobb sådär så jag kan börja jobba kvällar (:


det är mina planer, nycklarna är nummer ett helt enkelt! OCH SOVA, jag älskar att sova!

och alltså seriöst, vissa människor går mig så i helvetes på nerverna.
jag skulle kunna äta av mig håret, det klia i fingrarna på att få slänga in ett fett järnrör i truten bara för att slippa oljudet på dom ... inte klokt hur mycket jag önskar livet ur mig själv när jag hör på!

nahehörrni.
nu blev jag sjukt trött så lite medium och idag har jag knappt varit sugen på usa.
men det kommer komma 5-10 gånger då jag inte fattar att jag ens tänkte på detta.
det kommer komma 90 gånger då jag fundera på om njaa ska jag verkligen?
men det kommer komma runt 100567 gånger då jag tänker, FYFAN SÅ SKOJ JAG KOMMER HAR!

nu har jag helt enkelt 89 gånger kvar bha att tänka på njaaaeeeee!
ett "HUR FAN KUNDE DU ENS TÄNKA DETTA?" har inte kommit, och förhoppningsvis inte (:

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Din barnerfarenhet verkar riktigt bra. Du behöver inte oroa dig. Din brors barn och dagiset blir jättebra! Du behöver inte ansöka, bara anmäl dig till ett möte. Så gjorde jag i alla fall. Anmälde mig på ett möte, gick på det och sen rullade det på. Lycka till!

2009-09-09 @ 02:52:09
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback