fuck magont.

sov väl som en stock nästan hela natten, förutom framåt morgonen då jag hade jätte ont i magen!
men efter två timmar stönande och vridande så somnade jag om igen, awesome!

än så länge har jag inte gjort nånting jag skulle ha gjort.
jag är riktigt lat idag plus magont fortfarande.
har ifs letat efter mina nycklar men känner snart för att ge upp, blir galen!
dom ligger säkert i mammas bil? förvåna mig inte alls, jag vet jag inte tappat dom bara iaf!

tjockis tog min bil, blev lite kinkig för det ser inte ut att regna så han kunde lika väl ta sin porsche?
jag behövde ju den upp till dagiset, eftersom mina cyklar saknar däck och jag saknar pigghet på att gå så blir det ju svårt nu, ( nej dagiset är rätt nära ) - är ju mitt gamla dagis, hurraaayyy! - världens bästa.
dock fundera jag på om det är så vettigt att vara där nu?
när "svininfluensa" råder ... barn är ju rätt skitiga och äckliga, men ifs dom hade ju inte fått gå dit om dom är sjuka.
äckliga = hosta på alla, nyser på alla och ja you know.

yeayeayeaahhh, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback