US och idol

såg ni idol? min jon är äntligen tillbaka.
har haft 4 favoriter, och alla 4 är med, även om jag tog tillbaka min 4 nu, så är dom andra 3 med iaf (:
är Jon, erika, erik och calle, men calle var bara bra på första audition så nej han är inte med på min lista.
men dom andra tre, vilka stjärnor!

sen så får jag alltid frågor om jag inte kommer längtar hem till sverige om jag väl åker till usa.
och det är väl säkert att jag gör det nån gång?
men av 90 år som jag kanske lever, så kommer jag befinna mig ett jävla år i usa.
världens coolaste land, ett år = ingenting.
sen är jag en sån person som inte behöver mycket närhet, kärlek och allt det där.
jag hade lätt kunnat roa mig själv på mitt rum en vecka utan att prata med nån ... sån är jag.
självklart älskar jag att vara med fredrik, vännerna och allt sådär va, men efter en hel dag med dom vill jag bara hem, krypa ihop i min säng, sätta igång ett bra avsnitt av nåt, ha datorn igång kanske och bara vara för mig själv.
jag klara INTE av att vara fler dagar i sträck med samma personer, jag får panik, det är det värsta jag vet!
och så lever jag och det acceptera iaf fredrik, han förstår och därför är inte vi varje dag.
så det där med hemlängtan, kommer säkert komma men inget jag inte skulle klara av liksom (:

nu är det anna anka och jag ha jävligt ont i ärret sen jag bytte plåster,UPOOPSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback