trög pojk89.

min pojkvän är lite småtrög, lite så man skäms t.o.m!
när han var sådär 10 år så var dom i USA, han hade varit i florida sa han.
deras vänner bor iaf i usa, och enligt honom då i florida.
så idag ...

fredrik: jag har varit i grand canyon, DET VET JAG!
jag: men lilla du, det ligger i typ arizona? nära kalifornien, las vegas där?
fredrik: jahaaa? ja jag vet vi åkte i öknen as länge.
jag: a arizona är ju typ bha öken, las vegas med för den delen.
fredrik: nej men dom bodde i florida, jag är säker ... dom hade typ bha 3 timmar till mexico med, för dom hade ett sommarhus där.
jag: men för helvete, är ju typ hundra timmar från florida till mexico, vi kolla era fotoalbum.

så när vi gör det, visar det sig att han aldrig varit i florida, utan i arizona, kalifornien och Nevada.
hur dum får man vara? även om man är 10 år, så ska man veta VART I USA man var liksom.
(men jag är inte avis, Arizona är ett ställe jag nog aldrig vill åka till)
sen kommer inte han ihåg nånting heller så hehehe han ha knappt inte varit i usa ;)
sen visade sig att deras vänner som dom bodde hos, bodde i San diego och var ofta i las vegas, duktig han!

som au pair brukar dom ju fråga om man ha nån dröm stat, det har säkert alla, säkert jag med.
men just nu vet jag bara tre stater jag absolut inte vill till, Arizona, texas och Minnesota.
NU är jag taggad på usa igen!
- fast klar, nårra stater som vore drömmen är väl, florida, Kalifornien, Nevada, New york, Washington DC, Chicago och ah små städer nära dessa stater typ.
självklart ligger väl San Fransisco på top1, eftersom förhäxad är där ifrån .. men annars locka nog hela usa.
kanske inte Alaska heller, fast ifs, Alaska och Hawaii blev delstater för ett tag sen, så det är bara 50 stater igen.




nu 17:22 har sara landat på kreta, hon fick inte åka iväg förens runt halv 2 tiden.
uussch, regn hade dom också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback