Nyhet: Kaptenen är tillbaka!

och idag kom lagerbäck ut med vilka som ska vara med mot danmark!
och henke fanns med, elmander är skadad, så blir väl kanske Zlatan och henke?
kanske berg nånstans i ett hörn också (:
men hur som helst är kaptenen iaf tillbaka och jag behöver inte säga hur glad jag är.
hur mycket nytta han gör, för dom som inte kan sin fotboll ser inte vilka som gör nytta.
dom som inte kan fotboll, dom gillar dom som gör mål ... dom titta på dom som har bollen och inte runt omkring.
är hur som helst snuskigt glad att min stjärna är tillbaka!
och han spelar inte lika bra i landslaget eller helsingborg som i barcelona, united, & celtic.
och det beror nog inte på att han är gammal, utan att det är där dom bra spelarna finns.
hur mycket fint har inte zlatan gjort nu sen han har messi på sin sida? sen han har henry på sin sida liksom?
man spelar alltid mycket bättre med bra spelare, vilket henke inte få göra, så även zlatan .. varför tror ni han ha sugit så jävla länge i landslaget? .. jo för att med en/två spelare som är bra funkar det inte!
man spelar alltid bättre i sitt klubblag, som man spelar med hela året, varje dag liksom!

aja, välkommen tillbaka, jag kommer heja på dig som alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback