nycklaaar är funna.

JAG HITTADE MINA NYCKLAR!
i kameraväskan, gytt det!
ny header också, där finns det viktigaste i mitt liv just nu.
min pojke, mina två bästa vänner, grekland plus fotbollströjan och mig själv (; men allt få ju inte plats, men det som är det bästa helt enkelt.
inte länge kvar till fotbollen.
FUUUCK jag som lovade sofia en fika :s fan sa jag det för?
aja jag måste vara hemma innan halv 7 då, DÅ matchen börja!!!!

om jag är iväg vid halv 6, hinner vi en fika, skitsnack sen kör jag där 18:20 så går det nog bra (:

ja fotboll är viktigt, inte lika viktig som sofia men man få ju anpassa sig lite dock (;

kom på att det är sjukt mycket BRA saker som händer 2010.
- vi ta studenten, ES07
- det är fotbolls VM ( SÅ JÄVLA BRA )
- och förhoppningsvis och troligtvis åker jag till USA i augusti för att stanna ett år.

sen kom jag även på att med denna jävla finanskris kanske USA skiter sig, men dom är rika där!
det ska gå helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: THERESE!!!!!!!111

Hoppas inte du var sarkastisk, för det är ingen annan som tycker det är kul :(

skönt om nån höll med på riktigt liksom ;)

2009-09-09 @ 18:01:21
URL: http://theresese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback