Nord & Syd krig, min hund och fotboll.

igår var det bara att stiga upp runt halv 9, det var inte kul!
när vi kom till skolan vid halv 10 började det ÖSREGNA!
regna regna och regna och vem fan kan filma i ÖSREGN!? inte vi iaf.
men när vi var i hoby sen och på plats så blev det klarblått, så vi hade jävligt tur.
även om moln kom, och regn kom, sol kom, vaaarme kom, kyla kom och så höll det på så hela dagen!

kriget var skit kul.
ett krig i hoby som hålls varje år mellan Sydstaterna och Nordstaterna.
innebördskriget 1861 - 1865.
detta skulle vi iaf filma, KP07, vi var på plats.
och kanoner fanns där, riktiga vapen (utanskott) bara smällar.
så hörselskydd behövdes, stora såna för mig också.
coolt var det. vi var inte klara förens runt 6 tiden.
men gör inget, för kul hade vi och min samojed jag vill ha var där och jag fick klappa!

och jag skulle på kräftskiva runt 5, det sket sig. så kom väl dit lite innan 7 i en jävla fart!
åt lite mat och sen var det dags för fotboll.
FY VILKEN BRA MATCH, spännande så in i helvete och sverige hade spelet HELA matchen.
i 90 minuten var jag arg, riktigt arg för sverige var värdiga en vinst!
och där kommer elm med en passning över den sista backen, till Zlatan.
som skjuter bollen på målvakten, få den i magen, målvakten ramlar ...
och bollen rullar in på 93:08 - HELT SJUKT, HELT GALET, VI VANN OCH VMdrömmen kan bli sannnn!!!!!
bara synd att Zlatan ska få avgöra som varit osynlig mest hela matchen liksom, nåväl.

aja kräfter åts, hjärtat hoppade ur av lycka.
idag har jag lekt med mina pojkar Viggo och Wille, som betett sig normalt idag för en gångs skull (:
jag gillar dom killarna alltså! även om dom gå mig på nerverna hundra gånger om dagen.

NU KOMMER BILDERRRR!!!

 










avsluta med en bild på mina killar.
är ännu mer sugen på att åka som au pair när jag är med dom här.
speciellt önskar jag att få en tjej också isf.
vore roligt, har bara tatt hand om två troll ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback