malmö!

ojojoj vad jag har inhandlat saker! - lite farligt att åka till malmö!
det fanns ingen nåd på mig, jag bruka ALDRIG köpa kläder ..
jag har inte köpt sen innan somras? kanske nån liten tröja men inget mer.
jag tycker det är så drygt att handla kläder, att betala en massa för nån trasa.
jag ser inget kul över huvudtaget i det! - men jävla igår/idag.
men nu behöver jag ju inte handla kläder detta året :P Jag gör hellre annat för pengarna!

hotellet var super mysigt, lite gammaldags sådär fint! OCH SUPER mysiga sängar!
annat än grekland det (; - JUSTDET såg en b-kändis där också, Joy från idol (; hon som åkte ut?
så vad hittade jag?

- en vit kofta på bikbok.
- en grå koft/ulle på H&M
- en vit kofta på H&M
- en snygg tröja/tshirt nåt lustigt från Carlings
- ett linne från H&M
- en BH från H&M
- en mössa från åhlens
- raggsockar från indiska <333333333
- en tshirt från gina tricot
- en tshirt till från troligtvis också gina tricot.
- nåt långt linn-aktigt sak från nåt jag inte minns.

MEN GUD? det ser mindre ut i sängen, aja skit samma!
det hela var rätt billigt ändå, för säkert hälften var på RIKTIG rea (:
plus att jag vaskat ihop en peng från mamma som täckte en hel del!
JAG ÄR FORTF RIK!

ut och äta skulle vi, vi tog Pizza hut, så jävla goda pizzor där ... inte alls som pizzor på pizzerior.
ni förstår! - tjock botten och tjoooock kant, med lagom mycket ost, och så inte flåtig, alldeles perfekt!
TJOCK BOTTEN!<3

nu är jag åtminstone hemma, ha lite huvudvärk.
fick världens godaste frukost på hotellet, men det får man alltid på hotell!

nu skall det pluggas naturkunskap, prov imorgon ... om jag inte ta det på fredag ist?
har inte direkt hunnit plugga, men har ju hela kvällen på mig trots allt,
hann bara lite på tåget, hade en söt hund bredvid oss så kikade mest på honom, och när vi gick av pussade jag lite på honom också (a) han gillade de iaf (;

mitt "ärr" blir jag cp på, plåstret är SKIT ÄCKLIGT nu, är super mysigt när det är sjukt mycket blod där under som simmar runt (; har tre plåsterbitar över det äckliga (nej jag får inte ta bort det)
jag BARA LÄÄÄNGTAR TILL TORSDAG! då jag får ta bort allt äckliiiiigt.

&&&&&& united vann, och chelsea förlorade! we're number one again.

(bilder kan jag inte heller ladda upp, den laggar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback