FOOOTTBAALLL!!

har inte gjort ett skit idag för idag mår jag skit själv.
magvärken kommer tillbaka, legat ihopkrupen som en hund för att den ska försvinna.
men den hitta mig tillslut och det är dags att hitta nån annan ställning!
så här ligger jag skönt i min säng och medium på tv, då jag plötsligt hör en FET bil stanna utanför, nån som kör upp en stor truck på uppfarten, det dååååånar som fasiken och så knacka det OCH DÅ behöver jag gå upp och knacka, jag som låg så skönt? ...
där stod det stora lådor med 100 kilo var till tjockis, jag fick skriva under, killen som lämnade var kort och kollade alldeles för mycket, men nu kröp jag tillbaka igen ... även om huvudet snurra av alldeles för mycket tv så får det blir

ikväll är det fotboll, och jag ska få se den i tystnad.
helgens match var det kräftskiva = mycket folk som inte bryr sig så mycket och snacka mest.
och jag som bryr mig alldeles för mycket HATAR när folk snackar under matchen.
så ja jag titta helst med någon som är lika tyst som jag i 90 minuter, njuter av matchen, titta på taktiken, kör egna taktik race och allt som tillhör ... så ikväll ska jag se den själv, troligtvis med mor och tjockis.
tjockis är mer = ÄH VAFAN?!!!!! och mamma mer: kanten, kanten, kanten då!!!!
och hellre det än, VAD HÄNDER FÖRRA HELGEN DÅ??!!! öhöhöh gnällgnäll***


sverige - malta 18:30 ... jag är redo, men är vi redo för malta är nog frågan vi bör ställa oss.
ett lag som ligger sist i gruppen, men ETT lag som vi säkert ta för givet? eller hur?
så är vi redo, är malta mer taggade och vill förstöra, jag hoppas fan att inte sverige är för självsäkra, inte med vårat facit, det suger! KÄMPAKÄMPAKÄMPA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback