detta USA!

idag är en sån dag igen, som så många andra dagar.
stunder då jag med hela min själ önskar jag var i USA.
det är fan att det ska vara så jävla lång tid kvar innan jag får åka.
innan jag få påbörja den roligaste resan jag nånsin kommer göra!
jag längtar och kan knappt vänta så länge ... även om det hade varit längre om jag var 8 år?
men nu är det inte ens ett år ifs, men känns jävligt länge alltså.
om 365 dagar sitter jag troligtvis där, förhoppningsvis iaf ..
om 365 dagar - 12 månader - 52 veckor ska jag ha befunnit mig i usa en månad (om allt gå som planerat)
spela ingen roll vart jag hamnar, bara jag hamna där ... där i usa helt enkelt.
åh jag vill åka nu! nu på direkten, på en gång!!
vill inte vara kvar här, vill ta studenten och lämna alla människor här hemma och jag får göra det jag vill!
träffa nytt folk, vara i ett coolt land ... USCH för att studenten är om 8 månader.

hoppas ni tagga inför grey's ikväll? säsongstart!
slutade ju så jävla spännande - ville hoppa in i serien och skrika producenten i örat att inte avsluta det såhär!
men nu är vi här igen, på en ny säsong .. fyvadbra!

och pricken över i:et så är det en united match, VILKEN KVÄLL!
värt varenda jävla kladdkaka idag med sara och sofia!
för min egen känsla skull lägger jag upp lite bilder på ställen jag verkligen vill besöka i usa!

san francisco

miami

boston

New York

los angeles

Washington DC

Las vegas

dessa ställerna är nästan ett måste, hälften är mitt mål iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback