aldrig mera ute i skogen!

ikväll bestämde jag mig för att dra ut till sofias pappa.
sofias pappa bor i gyön, granne med koffiannan, det är det jag vet.
jag har varit där förr, men inte så att man tänker på vägskyltar!
men dit hittade jag, det var ljust ..
hade en fin kväll vid havet, massa snack och tv.
Men så runt halv 10 bestämde jag mig för att köra hem ...
MOT ronneby, ( lägg märke till att det stå skyltat nu hela vägen )
ja, jag kör, kör kör kör och kör! men allt bli bara svartare och svartare!
kör över en liten bro, den kände jag inte igen från när jag körde dit.
började bli VÄLDIGT nervös, var inne på alla små vägar i jorden, FAN ÄR JAG!
så skickade sms till sofia om nåt jävla Vieryd, nån skyllt jag såg.
NEJ det hade sofia aldrig hört talas om, jag vände om och började köra tbks.
DETTA HAR TAGIT 20 MINUTER! ... vände tillbaka, är arg och vill bara hem.
inga jävla väglampor heller ....
sen efter en 15 min till ser jag skylten mot ronneby och då börja jag undra hur i HELA JÄVLA FRIDEN jag kunde svänga av mot karlshamn, FÖR ja, vieryd ligger i saxemara sa mamma, jävligt kul att vara på andra sidan stan (:

efter 45 minuter kom jag hem, FYFAN! ska aldrig mera ut i den jävla hålan, att folk bosätter sig där är otroligt!

nu ska jag njuta av vänner och min säng, och vara sur och butter för alla småvägar och pisse blekinge!
har iaf skickat sms till sara som är i kreta att hon måste komma hem, vi måste vara två!
och så ska jag skriva in mig på Wellnes för ett halvår, ta inte ett år för jag är nog inte kvar här ändå då!
jävligt dyrt dock, 389 eller nåt, men far min betala sådär 60 procent och jag 40, så jag kom undan fint (:

:D tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback