ut med lagerbäck!

fy så dålig match och tråkig, danskarna var ju överallt.
svenskarna fick inte ha bollen mer än i någon sekund, men när danskarna hade bollen kunde dom gott och väl lägga upp bollen, ta ett steg tillbaka, ta sattttsss och sedan skjuta, var ingen som gick på!
och att sedan linjedomaren dömt offside i varje liten frampassning som kom emellan höjde ju inte ett plus till matchen, fattade inte vad dom där spanska domarna höll på med, men klart, spanien ligger nära portugal, och portugal vill att vi ska förlora så dom kan vinna lätt över ungern nu istället, spanien gillar portugal helt enkelt.
och att då henke larssons mål blev bortdömd i en så NÄRA offside som möjligt är inte kul.
och att några minuter senare kommer sebastian larsson och nicka in den, men då är bollen utanför när zlatan slog inlägget, vilket den FAN inte var! och så blåste han av innan ens övertiden han blir färdig.

sverige är inte värda att gå till VM, lagerbäck ska avgå! han måste FAN avgå nu alltså.
men danmark är inte hellre värda en vinst, skulle blivit 0-0, inte mer än rättvisssssssttt!!!


åtminstone är England färdiga, tyskland är färdiga och världens bästa brasilien är väl nästan färdiga?
och till sist men inte minst, holland! alla älskade 4 lag ... ah det blir ett fint VM ändå.
jag tror sveriges VM är så gott som över på onsdag.

sen tycker jag att folket i min klass är alldeles för stressade med den här jävla klassresan.
ta och tagga ner lite grann! vi kommer inte komma till australien eller Barcelona eller vad nu hälften hoppats på.
det är ingen som orka lägga ner energi på att samla in 100,000 för att vi 30 pers ska komma långt.
"vi åker till Barcelona, det gjorde den andra klassen för längesen" - jo men dom var 5 stycken? haha
så jag skulle stått på loppis imorgon va, för nårra stressa då som sagt, men jag ha andra planer.
nu är det mitt fel (; för man måste vara 4 PERSONER för en loppis, kan ni förstår det? mormor stå där själv ;P haha .. sen lilla jag hade ju körkort och jag få ansvaret, men jag har ingen bil ... säger till er andra att skaffa körkort istället (: vår klass kommer inte komma längre än till malmö iaf, och alla kommer på ett höger eller vänster samla in en krona eller två till denna oehört roliga klassresa! :'D
men jag gillar att skapa konflikter, sån är jag .. tjaffsa och se andra kinka ihop som fan, eftersom jag själv skiter i hur vi samla in pengar eller vilka som följer med eller vart vi hamnar, men andra är super seriösa, och det är det som jag äääääälskar, och sätter min fot på att på måndag, HAAH då kommer det bli ett jävla liv ;P

det kan man berätta mig med ett par ord .. älskar att lyssna på konflikter! - men jag är aldrig med i dom själv för jag bryr mig inte (: - det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback