united match!

visst tycker man synd om vissa personer ibland? visst gör man det?
när jag ser nån riktig idiot så lider jag faktiskt med dom, sjukligt lustigt!

Idol igår, TUR SOM FAAAN att camilla åkte ut, slapp vi henne!
även om han rabih kan åka ut, hahahah! godegud vad gör han där?
han kan ju bara sjunga ballader, och ta han på sig nån rock låt blir det aoutmatiskt en ballad låt.
sjukligt irriterande när han härma zlatan(för det är inte ens likt), vet nån vem han är egentligen? stackarn.

och sara, min vän är lite dum i huvudet har jag kommit på.
skulle fika, hon dyker inte upp, så där sitter jag i kylan försöker ringa henne ..
när jag är hemma ringer hon, då har hennes mobil laggat (hon hade inte orken att låta en annans mobil)
så imorgon blir det till att slå på henne och sen kasta den mobilen långt så in i ....

BTW: chelsea förlorade, haha!
och united leder nu med 2-0 .. 33 minuter har gått av matchen! heja!!!

SPÄNNANDE SOM FAN, för nu när chelsea förlorade så ta vi tronen igen om vi vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback