TROLLFILM!

första dagen på skolveckan och sista!
hade jag rätt om svenskan eller?
jovisst, hon hade helt glömt bort det där med läxan.
"den 11 november är det nationella och då ska ni visa vad ni lärt er alla dessa åren i svenskan, för det är ju endel"
säger hon då .. pfft! det går nog bra ändå när hon rättar (;

fick tillbaka en inlämning, fick VG, BRA tyckte jag för jag hade helt missat att det fanns en baksida av pappret man fick, alla saker man var tvungen att följa .. så jag hade visst fått till det jävligt bra iaf ;P

på naturkunskapen kom provet tillbaka, fick VG där med, så jag är nöjd för dagen!

imorgon är det filmdags!
jag, anna, fluff och jakob bosätter oss ute i annas hus/sommarstuga hus enda till torsdag eftermiddag.
annas hund ska med, vänner boxarna ska med, (tur dom ha alla kanaler där ute på tvn också)
och mat, i massa mängder!
varma kläder så in i helvete, RIKTIGT jävla mycket kläder, vi kommer frysa röven av oss.
kameran ska laddas, - vi ska väl överleva ett par dar ute i skogen ;P
känns dock som om jag glömt nåt sjukt viktigt ... vet inte alls hur jag ska få fast min näsa vi har gjort.
en riktig trollnäsa, den ska klistras, och eftersom jag fortf ha ett öppet sår är det inte bra att få in skit där i, får lösa det med massor utav plåster och skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback