TRÅKIGT!

mat, skitsnack, bullar och fika igen blev det hos farmor!
det tycks om, nu ska jag snart plugga svenska!

1. Ditt namn? Malin Ottosson

2. Ålder? 18 år, 8 månader och typ 10 dar ;P

3. Vart bor du? ruttna kallinge (:

4. Bor tillsammans med? mor och tjockis.

5. Husdjur? icke.

6. Färg på ditt hus? vitt tegel

7. När är du född? Januari 1991 ;P

8. Klass? Es07 - kulturpilot.

9. Vilket år tar/tog du studenten? NEXT YEAR BABY!

10. Något jobb? pluggar.

 

DAGENS

11. När gick du upp i morse? elva typ.

12. När ska du sova? ja runt tolv kryper jag väl ner.

13. Duschat idag? jap.

14. Kramat någon idag? ja farmor (:

15. Pussat någon idag? nejru.

16. Vad har du ätit idag? frukost, stor frukost, massssor med mat hos farmor.

17. Dagens klädsel? jeans, tröja och sådär.

18. Dagens smink? typ inget.

19. Dagens sötnos? alla hundar jag såg på tvn innan!

20. Dagens roligaste? att reta tjockis, min dag ha inte varit så händelserik.

 

VEM

21. Har du många vänner? ja vänner, men inte så många NÄRA vänner. men jag ha dom bästa.

22. Hur många har du kysst? hur fan ska man veta det? jag kysste alla på dagis :D

23. Vem kramade du senast? farmor!

24. Hur många har du haft sex med? twoooo.

25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen vad jag vet iaf

27. Har du pojk-/flickvän? Jap

28. Vem pratade du med i telefon senast? prata aldrig i telefon så vet inte.

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? säkert nåt från fredrik :P (typ, joofan)

 

BÄSTA

31. Film? ojoj svårt. alla krigsfilmer på hela jorden!

32. Låt? har kommit in i den här ... God bless the broken road med Geoff Moore eller nåt :D

33. Mat? KINA!

34. Dryck? Cola

35. Färg? glada färger.

37. Stad? Helsingborg eller göteborg.

38. Land? thailand!

39. Ämne i skolan? fottooo!

40. Människa? farmor, mamma, jocke och fredrik kanske? NEJ VI TA FARMOR PÅ DET :'D

 

SENASTE

41. Personen du tänkte på? tänker inte.

42. Personen du kysste? fredddd.

43. Gången du spydde? LÄNGESEN

44. Gången du grät? LÄNGESEN

45. Pizzan du åt? oj länge sen ;P

46. Gången du var i Göteborg? i somras.

47. Gången du var i Stockholm? november förra året.

48. Gången du var full? lääängesen, jag ha nog aldrig varit rikigt full hlr, i dont like it. jag är så jävla kul ändå :D sen blir alla så jävla dryga på fyllan, dom tror dom bli roligare, men det är sjukt pinsamt ;P

49. Gången du svimmade? längesen säkert där med.

 

ANTAL

70. Personer du älskar? ett fåtal.

71. Personer du hatar? hatar nog ingen.

72. Pojk-/flickvänner du haft? ja, två-tre seriösa kanske?

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? ha ju inte räknat, säkert inte många.

74. Glassar du ätit på en dag? MASSOR

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga festivaler.

76. Gånger du haft minnesluckor? aldrig tror jag.

77. Gånger du gått i sömnen? aldrig?

78. Personer du saknar just nu? min bror i norge.

79. Gånger ditt hjärta brustit? inte nån gång på riktigt tror jag.

VEM:

80. Vill du kyssa nu? äter choklad nu, känns inte för trevligt att börja kyssa folk (ja jag äter igen)

81. Ska du träffa imorgon? säkert en del från klassen.

82. Sjöng du senast för? sjunger bara för mig själv.

83. Hade du senast en msn-konversation med? fluff.

84. Spelade du tvspel med senast? OJ, sara kanske.

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? inga romantiska resor, Äventyrsresor!!!!

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen

87. Förtjänar att dö? finns nog ett par as här i världen

88. Är söt? jag?

89. Vill du sova jämte inatt? ingen, jag sover så dåligt när jag ha nån till i rummet.

 

VAD:

90. Gör dig glad? jag är rätt posetiv av mig, så nästan allt.

91. Gör dig ledsen? blir som sagt inte ledsen, saker som gör en ledsen bryr man sig inte om (om det inte handla om döden) men vem bryr sig om falska människor? idiotiska lärare osv? SKRIK FÖR LIVET sen glömmer man det :D

92. Vill du helst göra nu? äta lite mer choklad och kissa!

93. Önskar du att du slapp göra? behöva gå och kissa.

94. Vill du ha nu? en vinter jacka!

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? ingen aning, au pair "biljetten" kanske.

96. Längtar du till? höstlovet!

97. Tycker du om dina betyg? Ja, jag ha bara 4 G, sen resten VG/MVG så jag är nöjd (:

98. Ångrar du i ditt liv? ingenting faktiskt.

99. Är det bästa som hänt dig? svårt, finns så mycket bra.

100. Hur mycket är klockan? 19:08


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag lånar den lilla frågeställningen :D



Sv: typ 5 dollar kostar B&J ;D

2009-10-04 @ 20:01:11
URL: http://ettlivsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback