testet är klart!

vilken dag!
upp vid halv 8, köra till skolan vid 8 helt nyvaken, satte mig ner och gjorde detta jävla prov.
tog väl sådär 1 timme och en kvart. jag ska vara riktigt nöjd om jag får G.
för jag fattade ingen fråga nästintill, även om jag skrev det jag trodde.
som tur var hade han skrivit (här kan du skriva allt annat du pluggat på)
sånt gillar jag, ifall det inte är ett skit man pluggat på så kommer allt det, så finns det ju så mycket annat.
vi får se efter lovet helt enkelt.

vid halv tio var jag hemma, sängen var fortfarande varmt, allt var mörkt ute.
så jag kröp ner och sov till 12, det bästa jag gjort på riktigt länge!

och så fick jag tandläkartid idag också, bra det, jag hade tänkt ringa dit ändå.
kan ju inte gapa normal stort, nåt fel på käken .. har väl säkert tusen hål också när vi ändås är igång (:

men nu ska jag hoppa till fredrik.
hej&hå.
- bara imorgon med sen lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback