SVERIGE - DANMARK!

gårdagen erbjöd kina mat - gott!
Idol - dåligt!
godis - GOTT!
och en fredrik (:

IDAG FOTBOLL

Idol sög, men brydde mig inte om hon Karolina åkte ut, var många dåliga som kunde åka, inkl henne!
och att juryn säger att detta är det starkaste startfältet har ju aldrig varit sant ens!

jag var dödstrött på kvällen, så trött har jag nog aldrig varit i hela mitt liv.
fredrik sov här vilket inte jag är stormförtjust i.
jag klara som sagt inte av att någon ligger i samma säng, ta upp all plats och andas mig i örat.
men på morgonen är det ju super mysigt, men inte på kvällen så jag sov inte så jätte mycket.
vilket betyder att jag är ännu tröttare idag, men idag ska jag sova själv iaf, SKÖNT! jag älskar att sova själv.

dagen inleddes med att jag och fredrik fick köra till annas hus i skogen, tog sådär 1½ timme att hitta dit igen.
körde lite vilse också (; men jag kom dit, hade ju glömt tjockis verktyg i skogen, hehe! men dom låg kvar! TUR.

nu är jag rejält taggad inför matchen ikväll.
danmark - sverige och vi måste verkligen vinna, även om jag kanske inte tror det riktigt, sverige kanske vinner, men det kan även gå helt åt helvete och danmark spela skiten ur oss och vinner med 2-1 eller så blir det lika.
vore bra om portugal och ungern spela lika också, vore super fiiiint det!
men kvällen ska laddas upp med godis, öl, cola och Pommes med pizza sås ;)
även om det säkert kommer komma hit folk som fullständigt skiter i fotboll och kommer sitta och snacka under matchen så kan jag gilla det, men jag kommer säkert får utbrott för när det är match håller man käften, lyssna på kommentatorerna och lever sig in i matchen, som om man själv är bollen!!!!! VIKTIGT.

grekland!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback