svenska B - onödigaste ämnet.

verka som om min header har laggat?
visas inte på min sida iaf, skitsamma!

det blev inte mycket pluggande för min del ;)
jag hitta även inte min svenska bok.
och så kom jag på att det är cahtarina vi har, som inte ha nån koll, klara inte av att hålla en lektion.
hon ska ändås gå igenom nationella imorgon så kommer inte bli mycket till "läxprat"
och när hon väl säger vi ska komma igång med något så gör vi det 1 månad senare helt enkelt.

och jag förstår verkligen inte hur man kan tycka en sån lektion är skön?
vi ha inte gjort ett skit sen Svenska A, nu är det svenska B - ett halvår kvar.
alla säger B är så svår, jag sitter och måla på våra lektioner?
jag går mycket hellre till en lektion där läraren är bra, man lär sig saker så man känner den är nyttig och värd att gå på, svenskan är så inte värt det, jag hade hlr sovit eller nåt, men då får man frånvaror och det gillas inte.
sen vi började i augusti har hon pratat om resor, visat bilder på sin son, visat musik videos med Michael jackson och lärt oss tyska? - DET SKA HELT ENKELT BLI SÅ SKÖNT ATT SLIPPA SVENSKA B efter jul!

och nu är min vänner period över btw, och in kom jag i förhäxad återigen!
drömde t.o.m om det inatt bara för det (a) - åh förhäxad, jag hade verkligen glömt att jag älskar det så jävla mycket, dåligt gjort av mig, RIKTIGT dåligt, att glömma min andra familj? - men nu är alla boxar framme igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback