SNÖ!

idag kom första snön till blekinge, till södra sverige.
vi har aldrig snö innan februari typ, aldrig!?
visst den la sig inte, så jag antar det inte räknas riktigt .. men ändå.
det är för tidigt, och tänk att det finns folk som vill bo i typ Norrland och få snö i Juli?
inte så farligt är det väl kanske inte, men säkert september här och var.
vi har ju inte haft ett stort snö lass på jul/nyår sen 90 talet .. men nu ska det komma! KOM DEN 24/12 ist.

nu ska jag plugga, skulle ju egentligen damsuga, men inte alls taggad så skiter nog i det, ha! som vanligt.
men mina fula ovanor har jag inte fått smaka på ännu iaf, BRA GJORT!

och min bil ger mer&mer vika, igår funkade inte hastighetsmätaren ... fan vad illa!

& iår kommer jag varit i alla tre storstäder i sverige, malmö, göteborg och stockholm .. fint det!
och fyfan vad förhäxad jag kommer köpa i stockholm, så har dom väl säkert inte det då .. förvåna mig INTE!
(fundera även på att tvinga min lärare att komma på nåt jag kan fota i sthlm)
vill inte alls göra den sista saken, har ändrat mig 205555 ggr och vill inte göra det som stå på schemat alls nu.
hade varit skoj att fota nåt i sthlm, GE MIG FÖRSLAG, kanske ... sightssiiinngg i stockholm? idunnooo.
får prata med henne innan lovet börjar helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback