religion!

det har pluggats religion för livet känns det som.
5 pelarna sitter in borrade i huvudet nu iaf, awesome!
men nu har jag gett upp för idag, kommer en pluggdag imorgon också!


ska blir skönt med lov nu, sova ut och leka runt.
måste dock göra både samhälle, naturkunskap och MASSSSOR av projektarbete på lovet.
men projektarbetet blir ju kul, ska fota varenda liten vrå i stockholm.
Naturkunskapen är ju inte super viktig heller, men samhälle där emot, heja! bör nog sätta igång lite på torsdag.
efter religions provet, men annars så .. tycker det är lagom mycket just nu. inget jag inte klara av va (;

imorgon är det sovmorgon, ska visst fika hela dagen? dunno.
förstår inte egentligen varför eller hur jävla länge vi ska fika ens?
vi ska väl prata igenom filmveckan vi gjorde, bra/dåliga .. säkert börja jobba också. men fika tacka vi inte nej till.

och mitt gottesug sådär varannan dag funkar fan inte nåt vidare, haha!
men okej, efter imorgon så ska jag börja! - måste.

hej&hå, jag sörjer fortfarande över Henrik Larsson, detta kommer ta tid att smälta.
jag hoppas bara hans knä är läkt nu så jag får se han dom 3 matcherna det är kvar i HIF.


Jag: mamma, vad ska jag och fluff göra i sthlm? säg nåt kul, tror du skansen är öppet?
mamma: jag har ingen aning, dra till vasamuseet.
jag: fan ska vi göra där?
mamma: jag vet inte, det är gratis har jag hört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback