regn&rusk

jävla gnat om bullens dag idag, idag är det malins dag.
de som känner mig vet hur jävla vrängd i huvudet jag är på bullar.
varje dag äter jag minst 2 bullar, JA, VARJE DAG!
det är som frukost för mig ... på kalas äter jag bullar tills jag nästan spy, så gott är det!
när jag klarade mitt körkort fick jag bullar i present av en vän, inte så tokigt?
SÅ IDAG ÄR DET MALINS DAG! och bullar äts det lika mycket för det (:

igår var det mysdag, kinamat, två filmer och godis!
blåste och regnade som fan utanför .. så var mysigt att sitta inne med två bra filmer t.o.m!
ifs hade jag sätt den första, men fredrik hade inte så gör väl inge ;P
och den nya Wallander, har bara sätt två av dom nya ... men jag har väl tid på mig (:

idag ska släkten hem till farmor och äta ihjäl sig!
hon kommer gnälla på min nya hårfärg och säga "men malin, du som var så fin i det blonda"
men mat blir det, bullar lär det blir, för min farmor är expert på bullar!
det blåser fortf och regna!

shit, om en timme ska vi till farmor, jag ska hoppa in i duschen!
ikväll blir det svenska läxa, hitta alla saker till kriget, köra imorgon för att få med mig allt.
Persenning, stort svärd, massa vapen (känner att det bli jobbigt på bussen asså)

men innan dess kanske det blir fotboll med fluff .. chelsea -liverpool spelar. ETT MÅSTE NÄSTINTILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback