ledigledigledig!

fika med sara sitter faktiskt aldrig fel, men har ni nånsin varit med om att ett fik stänger redan vid 16:00?
en vanlig tisdag? helt sjukt, vilket ruttet Café ... aja skitsnack som vanligt blev det.

sara: ja men jag visste inte om jag skulle ta långa eller korta.
jag: vadå långa eller korta?
sara: ja? långa eller korta?
jag: prata vi skor eller kanske pennor?
sara: just det, jag kanske skulle nämna det var skor jag pratade om (:

så här har dagen låtit, letade efter vinterjackor, hittade en på vero moda, men fanns bara L.
nog om att vinterjackor ska vara stora så man få plats med tröjor osv, men den var för stor.
även om jag gillade den och var skön men nej! sket i den ... billig var den ju ifs! FAN.
men vi åker in till helgen till karlskrona och kolla lite istället, nåt ska jag väl finna, ska ha en TJOCK JÄVEL!

åkte hem till fredrik en stund, segade och mös med snobben (katten) som blivit sjuk, nyser, hosta t.o.m konstigt, har sovit tre dar i sträck och jätte slö .. så han måste vara sjuk, lillpysen!

onsdag: ledig
torsdag: ledig.
fredag: börja 11 och slutar 1-2?

måndag: hel dag.
tisdag: ledig.
onsdag: en lektion
torsdag: en lektion.
fredag: nog normalt.


HÖSTLOV!

ser det inte allt för skönt ut? (; så imorgon ska jag leka med fluffe.
och så ska jag städa på torsdag hade jag tänkt mig, NEEED TOOO!!
kolla denna länken btw, sjukligt kul .. "parodi på svenska hollywood fruar"

http://svtplay.se/v/1725740/robins/_anna_anka__i_robins


& så måste jag ringa tandläkaren igen, eftersom tanden jag drog ut i våras fortfarande laggar.
kan inte stänga min käke där på, vänster sidan, eller gapa för mycket, sjukt irriterande!
OCH IMORGON vettni, imorgon boka jag och fluff tågbiljetter upp till stockholm.
ska troligtvis bo i hans brors tomma lägenhet på SÖDERMALM, i know as häftigt ;)
och om han lyckats sälja lägenheten blir det till att bo i hans nuvarande hem i stockholm.
detta blir fint det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback