lagerbäck avgår!

jag vaknade upp till en sportsida fullt av läsning.
men på sport expressens hemsida beslutades det inatt att Lagerbäck gör sin sista match på onsdag.
TRÄNAREN AVGÅR! - jag är nöjd, har aldrig gillat hans beslut eller hans taktik.

haft en riktig jobbig mardröm inatt, (har haft så ont i käken i några dagar nu) så jag drömde iaf att alla mina tänder hade ramlat ut och tandläkaren skulle sätta in dom igen med snören och så, jag fick absolut inte vicka på tänderna, dom skulle sitta helt still, men dom ramlade och ramlade och jag var livrädd!

idag var det till att gå upp tidigt för att skutta iväg snart .. mina söndagar har varit livade på senaste tiden.
bruka inte hända annars, men GÄRNA FÖR MIG, söndagar suttar egentligen.
har jävligt ont i magen och sitter och väljer en låt till samhällen nu, jag tror jag har hittat ett bra band iaf!
nu ska jag bara hitta en låt, jag fråga mamma istället! (:

måste hoppa vidare,tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback