kommer på torsdag!

oj, klockan blev jävla mycket.
knappt packat klart inför imorgon!
får väl börja anstränga mig lite nu skulle jag väl tror!
är så jävla mycket till filmen också, tur vi ska inom mig imorgon så jag slipper dra allt på bussen.
sjukligt segt att bära hundra saker nämligen!

nahep, jag kommer sakna svenska hollywood fruar, helt klart.
så yes, hörs på torsdag! nu blir det leka av. (om ingen kinkar ihop) vissa ha tendens till det.

KATJINNNGG!

& så ska jag hålla mina tummar för att saras och hennes familj inte flytta, och att det hus dom lagt bud på inte alls gå igenom! - dom kan fan inte flytta? det ska vara som det är, 300-500 meter hem till dig, så man kan hoppa över gatan nästintill! även om Hoby inte är långt, så är det fan ändå hoby och det är jävligt illa att byta dit från kallinge.
varför ändra på saker som alltid fungerat innan? VARFÖR FLYTTA!
jag ska lätt ställa mig och skrika på hennes mamma nu, nu får hon passa tåg och bussar som aldrig går.
ICKE! jag bestämmer nu att ni ska bo kvar, och där med basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback