kina mat!


nu blir det riktigt med fredagsmys, det blir kina mat.
inte ovanligt, men jävligt nödvändigt!
och plus att fredrik bjuder på tacccooos ikväll, fettis-fredag! jag gillar't
lite pinsamt dock att ränna på kina resturangen en gång i veckan (ränna = springa dit typ)
men dom får ifs pengar och vad gör det om sådär 100 år (:


Hur svarar du i hemtelefonen ?
hellooo
Hur svarar du i mobiltelefonen ?
yes?
Ringer det mycket till dig ?
nix
Ringer du mycket ?
icke.
Vem ringde du senast ?
som sagt ringer jag aldrig, men var väl hem i tisdags kanske.
Dagens låt ?
god bless the broken road.
Hur mycket pengar har du ?
inte mycket alltså, 4000 kanske.
Senast kramat och när ?
vilken dålig formulerad fråga
Antal timmar sömn inatt ?
för lite.
Sov du ensam ?
yes!
Vem sov du hos senast ?
i annas hus.
Vem sov hos dig senast ?
fredrik tror jag nog du.
Vad ser du fram emot ?
FOTBOLL IMORGON!
Vad vill du ha just nu ?
Kina maten, om 5 minuter kommer den!
Längtar du mest efter ?
USA & brormin i norge.
Stör du dig på ?
att usa är så långt bort och dyrt
Årstid är det nu ?
snuskiga höst.
Vem är snyggast ?
åh, han i step up (; eller Kevin i OC <3 fredrik får väl vara med på ett hörn då!
Har du varit kär ?
aohmenvisst.
Är du kär nu ?
HAAAHAA! jo men det är jag väl ;)
Är du en bra partner ?
inte super troligt :'D
Har någon varit otrogen mot dig ?
inte vad jag vet.
Har du någonsin varit otrogen mot någon?
kan ha hänt, om det räknas.
Har du sett din bästavän gråta ?
mja, kanske? mina vänner är tuffa!
Vad åt du senast ?
frukost
Har du varit på ett party ?
aldrig nånsin!!!
Har du varit utomlands ?
aohivsst.
Var är dina syskon just nu ?
den ena sitter väl nånstans i Oslo och jobba kanske nu, den andra passa väl barnen
Vilken tid gick du upp imorse ?
10-11 typ.
Vad gjorde du kl 2 inatt ?
då låg jag nog vaken och gnällde runt i sängen.
Vad är det första du gör på morgonen ?
dra täcker över huvudet och vänder mig om.
Vad ska du göra efter det här ?
ÄTA KINA MAT !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback