kiiiddds!

var uppe hos mina brorsöner en runda och jag förstår inte men jag har fan blivit poppis alltså.
100 spänn på att båda två hatade mig för typ 2 år sedan, iaf Wille som är lite äldre.
Wille fyller 7 nu i början av november och viggo är ju nu 3.
men båda skulle sitta i mitt knä och titta på Hajar som hajar, wille ville leka med lego, haha "wille ville" ..
så då fick jag hjälpa honom bygga ihop nåt han hade fått, samtidigt kom viggo, ville sitta i knäet och leka med nåt annat .. ROLIGAST var dock att Viggo har kommit in i den där åldern då man kan ta näsan ni vet? det gjorde alltid min mamma och tjockis mot mig, tog näsan och jag skrek om att få tillbaka den, Viggo hoppade sönder sig för att få tillbaka den, jag tog den minst 7 gånger, tillslut tog han min också, haha!
efter att jag inte orka lyssna på lina längre så gick jag därifrån, man klara inte av den personen allt för länge.

nu ska jag fika med sofia, eller iaf skitsnack och det är det roligaste.
sen måste jag flyga in i duschen och så vill jag somna som en stock TIDIGT INATT!
men äh på tisdag har jag en lektion vid typ 1. och ledig på onsdag, så jag är nöjd med veckan som kommer (:

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback