jävla samhälle!

här sitter jag fast jag har samhällsläxa att fixa.
fredrik hjälpte mig på de mesta, även om han inte var till så mycket nytta så :O
ifs har jag redan skrivit alla punkter men behöver renskriva det.
blev 3 A4 sidor, handskrivet då .. så blir väl 1½ dator kanske, tycker jag låter lagom!
var en rätt så svår uppgift men jag har gjort allt jag kan och mer kan man absolut inte göra (:

ska bara se vem som gå vidare nu, om 10 minuter får vi se, idol alltså.
Jag heja på hon Tove och hon "tanten" hon var sjukt bra ikväll ...
men egentligen bryr jag mig inget, för alla mina andra 3 jag älskar är vidare!

nahep, skriva fint nu och sen vännerdags! (är inne i den perioden nu)
sen tycker jag att min jävla bror kan komma hem från Norge nu!
& just det, ingen som sätt en snygg vinterjacka? vill ha en röd iår, eller en blå, eller äh nåt kul.
ingen svart eller vit iaf! .. tjock som fan ska den vara, vinterjackor ska vara riktigt jävla rejäla!
jag får leta på internet, det har jag inte gjort :O :D

och så börja planerna för höstlovet vankas, vore sjukt roligt om våran idé fixar sig!


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!

Vill bara önska dig en mysig fredag!

2009-10-02 @ 12:18:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback