inte sjuk!

guuuuuud vilka planer jag hade inatt att jag skulle sova.
men nejdå, somnade sjukt sent!
kändes som om jag skulle bli sjuk, hade jätte ont i halsen, svettades som en gris och hade huvudvärk.
det vore inte helt omöjligt om jag blir det, för jag blir ALLLLLTID sjuk under en filmvecka eller precis efter en filmvecka - varje gång vi haft film ha jag varit eller blivit och det är inte kul, men såklart hellre blir jag sjuk nu än i veckan då vi filmade ihjäl oss.

vaknade vid 10 tiden, har fortf ont i halsen och huvudvärk, ska bara vila ikväll.
IMORGON VANKAS DET FOTBOLL! Danmark - Sverige.
den ska ses!
ska väl åka upp till annas hus igen i skogen för jag ha glömt min hubbaklubba vid bäcken! fan med.
så jävla långt iväg ju, haaha! aja jag får väl ta den smällen, tjockis behöver den jävla klubban.

idag är det super fint väder, OCCCH lyssna på detta, RIKTIGT varmt väder för att vara höst.
jag tvättar åtminstone just nu och om jag orka ska jag plocka undan lite i mitt rum, LITE! eller jag måste.

idag längtar jag fruktansvärt mycket till USA, jag vet inte ens hur man kan längta till ett land man aldrig varit i.
men den bilden jag har av USA finns det mycket att längtar till ...
plus att jag stör mig som fan på att JÄTTE många tror att L.A är las vegas? jag förstår inte hur man kan få ihop L.A till las vegas? ... L.A är Los Angeles

nahep, hänga ut tvätten nu kanske! - och slappa lite till .... jag behöver verkligen ta igen denna veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback