i november kommer bror!

inatt var det så kallt i mitt rum att jag fick ha filt, täcke och raggsockar.
jag hade givetvis glömt sätta igång elemäntet, KALLT, var ju fan minus grader ute!
jävla sverige som ska vara så snuskigt kallt! nu är det 6 grader .... jag ska be för att vintern gå snabbt.

jag kan fortfarande inte förstår att vi gå sista året nu.
det har alltid varit, "efter sommaren börja jag den årsklassen" ett steg nämre.
men nu är vi här, sista året, kämpa med projektarbetet och resten av alla ämnen.
tänk att vi ska få ta studenten, sen aldrig mer .. det är HELT sjukt.
11 år i skola och snart ta det faktiskt slut .. och ja det är snart! 7-8 månader.
om två månader är det snart 2010 .. student 2010 låter obegripbligt.
det kommer gå så snabbt att vi inte kommer minnas det sista året, snart är det Juni! såärdet.

och i november kommer min bror hem, sjukt fint! den 13 november troligtvis.
vi har ju inte sätts sen Juni om jag minns rätt, det är ett jävla tag sedan
.
att Norge faktiskt ska ligga så långt bort är tråkigt, många timmar att köra.

och Lars-åke Lagrell SKA tänka på larsson, hur fint är det inte?
larsson som tränare, jotack gärna! ( Lars-Åke Lagrell bestämmer EN HEL DEL )

/tjingling, fikedags snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback